Pertama kali Arsyad ambil ujian peperiksaan

Assalamualaikum w.b.t…

Jam 12:53 tengahari ni…masa ni biasa masak kan…sebab puasa…duk belek – belek gambar di galeri hp…takut-takut hilang ti nak simpan kat sinilah…

Nanti boleh anak-anak ni tengok ballik gambar diorang…huhuhu…

Ni kisah arsyad dulu…Pertama kali ni aryad ambil ujian Peperiksaan hari tu…arsyad ni 4 tahun…tapi ada periksa lak…umi ni cuak dah…arsyad kuat main…kalo ti nk ajar menulis ker membaca ker dia mesti lari…aduiilaa…

Ha tengok dia jawab periksa macamana…

Ni cikgu dia kata…letih nyer ajar arsyad periksa..hahah…suh ikut line tepi dia tak boleh lagi…arsyad bukan tak pandaikan…buat sedap hati…masa ni umur dia tak sampai lagi 4 tahun…bulan 9 ni baru 4 tahun…so padan lah dengan umur sekarang kuat nak main kan…

warna pun sama…puas ti ajar dia mewarna…dia xnak ikut…dia nk ikut apa yg dia suka jer…last2… biarlah nanti dia pandai lah tu…huhuhu…

Arsyad sekolah PASTI..so banyaklah belajar arab ni…

Nak kenal arsyad?nilah…huhu…memang sama tinggi dengan abang aiman,sama besar,sama berat rasanya hari tu g timbang…Kuat makan ni…huhuhu…macam-macamlah perangai nk boleh besar ni kan…

ok daaaa…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *