Bantu Pulihkan selesema

Assalamualaikum….hye apa khabar?? kat pantai timur sekarang hujan 3 hari berturut-turut dah…banyak dah kawasan BANJIR… tapi mujurlah kat kawasan rumah ti ni air tak naik….syukur alhamdulillah…

Musim macam ni,sejuk jerkan…selesema batuk tu memng lumrahlah kan…Kesian kat adeeb ,tepi hidung dah nmpak luka-luka dah….

Cara rawatan sekarang ni….Ti bagi adeeb hisap VITAMIN C chewable…rasa masam tapi se adeeb ni selamba jer gigit sikit-sikit…huhuhu….

Umi dia pun selesema….setakat ni masih bertahan dengan ambik VITAMIN C 3x sehari…alhamdulillah,tak larat selesema ni…in sya Allah..vitamin C yg ti makan ni boleh kat adeeb gak melalui susu yang dia hisap nanti…TAMBAH imunisasi buat adeeb…

Semoga selesema adeeb baik dengan cepat…tak sanggup dah tengok dia tido tak selesa….

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *