Tempe berlada milkbooster

Assalamualaikum…w.b.t..

Apa khabar? sihat kan…ni nk share milkbooster yang sangat ti suka..
Buat sepinggann…licin skali makan ja…huhuhu…

korang tau tak kenapa TEMPE ni dikatakn salah satu milkbooster

4 Comments

  1. OKje

    November 29, 2014 at 8:16 am

    Tempe ni kan dpd kacang soya…sumber protien yg tinggi…eh ye ke? Hihi…

    Okje pun suka gak tp kena ada ikan bilislah pas tu manis manis sikit….

  2. Siti Natrah

    November 29, 2014 at 8:19 am

    ni ada ikan bilislah ni okje..best..suka sangat..huhuhu

  3. Māmy Syu

    December 6, 2014 at 3:57 am

    Annur tak penah tahu..tapi temep goreng ni kalau kena yang pandai buat rangup2..memang licin la annur mamam hehe

  4. Siti Natrah

    December 6, 2014 at 4:01 am

    hahaha..sedapkan..ti suka sangat tau tempe ni….mai sini ti nk buat kat annur…huhuhu..ada geng makan laju lagi..mak mertua lalu tak perasan kut..huhuhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *