Keadaan banjir Kuala Terengganu…november 2014..

Assalamualaikum..hari ni nak bersiaran pasal banjir…huhuhu..

Ti ni orang Terengganu..sekarang dah masuk musim tengkujuh tau…Lama dah tak naik banjir tau kat kuala Terengganu…hujan 3 hari berturut-turut tak henti tau…tapi kali ni banjir memang teruk sangat..Jom kita doakan yang terbaik untuk mangsa banjir k…Fikirlah bagaimanalah kalau kita yang berada ditempat merekakan…

Ni kawasan depan Universiti Malaysia Terengganu..air sini memang dalam tau…adik ipar ti ada belajar kat sini..sekarang kelas semua di batalkan sehingga diberitahu
 Ni dalam kedai perabot kawan ti..memang sedih sangat dia tau..semuanya barang besar-besar tak boleh nk diselamatkan dah

Proses menyelamat dengan bot
 Gambaran dari atas kawasan universiti..semuanya dah tenggelam
 Tu dia…
 Ni kawasan dungun lak…satu keping ni jer ihsan gambar dari kawan gak..
 Ni dalam kawasan universiti..Tengok paras pinggang abang polis ni
 Ni kawasn Gong badak

 Ni kawasan HOTEL TABUNG HAJI kat airport kuala Terengganu.
 Sekolah Kebangsaan batu buruk..airnya keruh sikit kat sini.

Kampung Gong pak jin…yang pertama skali naik air…Kampung ni belakang Uniza…uniza pun dah tenggelam gakk..
Jom kita sama-sama doakan keselamatan mereka k..In sya ALLAH..

5 Comments

  1. saniahibrahim

    November 21, 2014 at 3:24 am

    YaAllah…..kesiannya mangsa2 banjir…begitu teruk rupanya keadaan di sana….

  2. Siti Natrah

    November 21, 2014 at 3:25 am

    ha'a akak..memang teruk kali ni..takpa ni semua dugaan kan.

  3. mayangbakingmadness

    December 16, 2014 at 7:29 am

    adehh teruk gak yer banjir kat sana… semoga bersabar dan tabah yer natrah..

  4. Siti Natrah

    December 16, 2014 at 7:37 am

    huhuhu…dekat rumah saya tak kena lah kak..alhamdulillah..thanks ya mayang

  5. aizamia3

    December 22, 2014 at 10:34 am

    Moga mereka tabah dan sabar dalam menghadapi dugaan dariNYA.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *