Holiday 2014…

Assalamualaikum…hye apa khbar semua..huhu..seminggu g holiday..seminggu bersawang…Ni semua coz anak -anak tilah,hari-hari duk ajak pergi zoo…
Now gambar kat lain kurang..gambar kat zoo jerlah yang banyak..huhuhu…

Thanks husband aiii tolong bawakkan kami anak-beranak..memang happy..

Ni gambar ambik kat pintu masuk ke zoo..Nak masuk tengok panda mahal sangat..dahla boleh masuk 15 minit jer..kena senyap lak..dahla anak-anak ti tak pandai nak senyap..huhu…jadinya ambik gambar sudah..hahha..

Ni lak depan Rumah panda…Bergambar dengan boneka pun jadi kan..huhuhu..

yang dalam Stroller tu Adeeb,kat tengah ni Abang Aiman,kat tepi sekali tu angah..Bergambar kat depan CHILDREN WORLD..Tak masuk pun…

Hari-hari tau bagitau “umi aiman nk tengok Ziraffah.”ni dah jumpa ziraffah..bagi tengok puas-puas..kesian anak umi ni…

Abang aiman dan angah..semua orang tanya kembar ke ni?? Beza diorang hanya setahun…so tak nampak sangat bezanya..sama tinggi ja..Diorang pun rapat sangat..kawan suka dan duka ni…

Suka tengok gambar ni..keakraban antara aiman dan angah..semoga mereka kekal akrap hingga ke besar..In sya ALLAH..

Umi pun nak bergambar gak..semua duk tanya kenapa umi tak pakai baju warna kuning…Jawapannya umi xde baju warna kuning..waaaa….

Ni muka Penat abang aiman..ni antara destinasi last dah..TAMAN RAMA-RAMA..

Adeeb memang good boy..kalau pergi jalan…memang sukalah..tak de nak meragam semua tu…

Kami SATU keluarga..dan ALLAH hanya SATU..
Bye bye zoo negara..tahun depan kami datang lagi…tak boleh datang kerap sangat…Letih nk jalan..besar sangat..

2 Comments

  1. saniahibrahim

    November 12, 2014 at 8:06 am

    assalam ……salam perkenalan.seronok tengok siti dgn ank2 jalan2.teringat kakak anak2 masa kecil selalu nk le zoo…dh Iman sorang ni jarang bawa jejalan…

  2. Siti Natrah

    November 12, 2014 at 8:07 am

    Wslm kak..memng seronok kan..ni semua permintaan anak pertama tilah ni…huhu..tapi syukur gak..umi pun dah lama tak g jalan..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *