Rahsia Rambut Lebat…ESP

Assalamualaikum w.b.t..
Apa khbar uollsss…sihat kan?
Hari ni ti nak kongsi skit bab RAMBUT ni..sape mau botak kan? Lagi-lagi ibu lepas bersalin..memang tersangat bimbngkan kalo botak..
Dan ini memang terjadi k..kat diri ti sendiri ni..lepas jer 40 hari..rambut luruh memng ngerilah..bimbng tau tengok keadaan rambut..
No no no tak mau stress k..kalo stress makin gugurlah yer..so nak tau apa yg ti amalkan?
Huhuhu..mestilah amalkan set asas dari shaklee dan udah tentunya ESP..HUHU..ramai rasanya dah tau ESP boleh lebatkan rambut..tau tak kenapa?
Ni testimoni ti sendirilah..nk tunjuk rambut ti aurat kan..Sebelum ni bahagian kat depan ni dah botak tau..bimbang betul ti..tapi sekarang Dah tumbuh anak-anak rambut..dan anak-anak rambut ti memang bnayak sangatlah..so yang gugur 5-6 helai tiap-tiap hari tu normallah kan..
 Ti kan menyusu adeeb..so sangat ketara okaii nampak kat adeeb ni..
Adeeb umur setahun..rambut dah lebat

Ni Aiman berumur setahun..tu rambut cukur masa dalam 40 hari ,lepas tu tak pernah potong
Yang pakai cermin mata hitam tu aiman..masa tu umur 3 tahun..Rambut baru nak lebat..
Angah yang pakai cermin mata bikai biru tu…tengok kepala..ada rambut tu tapi nipis sangat..Masa ni angah  dalam setahun lebih dahla…

Tapi si adeeb ni..dari pregnnt sampailah lahir..ESP ti tak tinggal tau..resultnya..
Rambut adeeb memng lebat..umur 11 bulan dah potong rambut..ni umur setahun nak potong lagi..kalah dahla abang-abang..huhu

Kat atas ni testimoni kat anak-anak tilah..yang nmpak sangat ketara bab rambut ni..

Yang rasa rambut dah banyak gugur tu ti sarankan jom kita ikhtiar dengan ESP..in sya ALLAH..

Yang ingin merasai apa yang ti rasa sekarang..dan sangat berminat..janganlah malu-malu okeii..huhu..
Whatsapp jer ti terus senang sangat..dengan pantas ti jawap okaii…

0139721859
Yang nak sembang-sembang ngan ti melalui pm(private mesej) dalam FB,pun boleh..
Yang rasa nak cepat..tak mau dah nak tanya..dah tau dah fungsinya..nak continue jer,
Click jer sini..order online sendiri k..Abang G-dex antar rumah terus..
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=fcec608f0259e123aa4c88a4a51abc50

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *