Ikhtiar untuk dapatkan ZURIAT

 Assalamualaikum w.b.t..
Harap-harap blogger dan kawan-kawan sihat sejahtera yer…

Bulan syawal kalau boleh beraya dengan orang baru terasa sangat rayakan..ha ti dah rasainya dulu..lpas kahwin 2 tahun gak ti baru boleh anak..memang sedih sangat..macam-macam soalan orang duk tanya..kkadang-kadang tu ti malu sangat nak jumpa orang,nak jumpa kawan-kawan ti lagilah kawan-kawan abang ti..memang malu sangat..kalau abang terjumpa kawan ti mesti lari..hahaha..

Tu cerita 4 tahun yang lepas lah..sekarang ambe dah ada 3 orang cahaya mata..bab orang tua katalahkan..dulu susah sangat nak dapat sekarang ambik ko tiap-tiap tahun..hahahah…rezekilah tu..

Yang ada masalah yang sama macam ti ni..ti nak suggestkan produk hangat bagi yang sedang berikhtiar untuk zuriat..ni dia GLA COMPLEX..
MEh kita tengok apa itu gla
————————————————————————————————————————-
GLA Complex
Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan
Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. *

Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

1Fann YY, Chapkins RS.Importance of dietary gamma-linolenic acid in human health and nutrition. Journal of Nutrition. 7998;128:1411-1414

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.  Tidak digalakkan bagi perempuan mengandung. 

——————————————————————————————————————————————————–

  • Ni statement nutrisi yang shaklee bagi…Jika kitaran haid tidak teratur adalah salah satu faktor yang menyebabkan susahnya nak lekat..sebab kita tak tahu bila hari subur dan bila hari tak subur..kalo kita dapat tau bila hari subur senanglah kan kita nak budget bila nak adakan hubungan kelamin..betul ni jangan gelak…rewind balik dulu masa berikhtiar untuk dapat anak,hari subur tu ti buat 2-3 kali tau..

BACA SINI JIKA NAK TAHU BAGAIMANA NAK KIRA HARI SUBUR K..

  • Tapi bila gunakan GLA ni,gla menghasilkan cecair serviks yang berkualiti tinggi dan subur, dan juga membantu sperma bertahan selama 5 hari..so tak payahlah nak buat banyak kali..tapi buat banyak kali tu ikhtiar gakkan..mana tau yang ke 3 tulah yang lekat.. 

  •  Dalam Gla pun ada VITAMIN E…vitamin E ni juga dikenali dengan vitamin cinta..kalau tak de keinginan untuk buat hubungan tak leh gakkan..tak rasa apa..macamana nak klimak,kalau tak klimaks macamana nak keluarkan telur…betul tak yang??

  • So memang perfectlah Kalau kita beriktiar dengan GLA ni,In sya ALLAH..kita usaha dan hanyalah ALLAH yang tentukannya betul x??Jika ALLAH izinkan maka akan jadilah IA…kun fayakun.. 

 siti Natrah Che Kamarudin pengedar sah shaklee anda iD no:1080925
 Hubungi saya di No 013-9721859 
 Emel ke natrah4ever@gmail.com atau
 pm ke fb facebook (ctnatrah che kamaruddin)untuk dapatkan harga (RM) setiap set dan sebarang tempahan.

Ti COD ke kawasan Dungun,Paka ,Kerteh dan Kuala Terengganu. Juga menggunakan perkhidmatan pos laju ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

Dapatkan juga konsutasi percuma apabila anda membeli produk shaklee dari saya pada bila-bila masa anda perlukannya!!.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *